جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
چند درصد مرسوله‌های نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ به دست مخاطبان رسیده است؟

به‌گفته معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران، بیش از ۶۸ هزار بسته پستی مرتبط با سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دست مخاطبان رسیده است.

محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آخرین اقدامات این مجموعه برای ارسال مرسوله‌های پستی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ گفت: در ایام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حدود ۸۶۲ هزار مرسوله تاکنون به‌طور کامل به دست مخاطبان و گیرندگان رسیده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، هنوز حدود ۴ هزار مرسوله به اداره پست تحویل داده نشده که اغلب مشکل، ناموجود بودن و مسائلی از این قبیل را داشتند که در حال بررسی است.

احمدی ادامه داد: نکته قابل توجه اینکه بیش از ۹۷ درصد مرسولات توزیع شده‌اند و حدود سه تا چهار درصد از مرسوله‌ها نیز به دلیل مشکلاتی مثل نامشخص بودن نشانی و گیرنده در باجه‌های معطلی هستند که به زودی وضعیت آن‌ها هم مشخص خواهد شد.

به گزارش ایبنا، پنجمین تجربه همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و شرکت ملی پست ایران به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ رقم خورد، سال گذشته و در زمان برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حدود ۸۳۸ هزار مرسوله از ناشران دریافت و به اقصی نقاط کشور اعم از شهری و روستایی ارسال و توزیع شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها