پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
توزیع کتاب «۱۲ ساعت تا ازدواج باشکوه» در زنجان

زنجان- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته ازدواج، کتاب «۱۲ ساعت تا ازدواج باشکوه» در زنجان توزیع شد.

روح‌اله خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: امسال همزمان با هفته ازدواج آموزش‌های مربوطه به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور زوج‌های جوان گفت: به منظور ارائه آموزش‌های بهتر کتاب «۱۲ ساعت تا ازدواج باشکوه» از طریق سازمان بهزیستی تهیه شده است تا در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: این کتاب در ۲ بخش نظری و کاربردی با هدف آشنایی مدرسان با سیر تحولی خانواده در ایران و جهان و ارائه راهنمای عملی برای اجرای موفقیت آمیز برنامه آموزش ازدواج و پیشگیری از جدایی و تحکیم روابط زوجین نگارش شده است.

وی تصریح کرد: مسائل آموزشی این کتاب توسط مدرسین و آموزشگران مجرب و آموزش دیده در مدارس، دانشگاه ها، مساجد، محلات و مراکز خدمات بهزیستی و مثبت زندگی به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

خدابنده‌لو افزود: در این کتاب مسائل کاربردی درباره ازدواج موفق به صورت تجربی به زوج‌های جوان آموزش داده می‌شود که به همین منظور این کتاب در بین زوج‌های جوان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی توزیع شد.

وی به سایر برنامه‌های بهزیستی در حوزه آموزش نیز ارائه کرد و گفت: ارائه مجموعه‌های آموزشی، ارائه خدمات مشاوره رایگان از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط