جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
اولویت‌های قرارگاه شهید آوینی در بندرلنگه کتابخوانی و قصه‌گویی است

هرمزگان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه گفت: اولویت‌های قرارگاه شهید آوینی در بندرلنگه؛ نویسندگی، کتابخوانی و قصه گویی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، رضا اوژند در پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه با تشریح برنامه‌های فرهنگی قرارگاه شهید آوینی بیان کرد: اولویت‌های قرارگاه شهید آوینی در بندرلنگه؛ نویسندگی، کتابخوانی و قصه گویی و … است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه هدف اصلی این قرارگاه آموزش و تولید محتوا و تربیت نیروی متعهد و متخصص و انقلابی است، ادامه داد: در حوزه آموزش‌های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و آموزش قرآن نیز از حضور اساتید کشوری بهره خواهیم برد.

وی همچنین افزود: رسانه و فضای مجازی، فیلم و عکس و… از دیگر رشته هایی است که برای جوانان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قرارگاه فرهنگی شهید آوینی آموزش داده خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه در ادامه نیز ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت به مبحث انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: مردم، ولایتمدار و قدرشناس نظام و انقلابند و همیشه در مناسبت های ملی و سرنوشت ساز کشور حضوری فعال دارند.

حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید مکمل تشیع شهدای خدمت و مایوس کننده دشمنان قسم خورده به این نظام و انقلاب باشد.

امام جمعه بندرلنگه به اعیاد قربان و غدیر اشاره کرد و گفت: بندرلنگه یک شهر تلفیقی با قومیت‌های مختلف است و برنامه هایی که در دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد باید منسجم و مردم محور و دارای پیوست های انتخاباتی باشد تا هم زمینه حضور حداکثری مردم خصوصاً رای اولی‌ها در انتخابات فراهم باشد و هم مردم از شور و نشاط حاصل از برگزاری جشن‌های اعیاد پیش رو بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بندرلنگه در بیانات خود به اتفاقات غزه و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در نصیرات که با بمب‌های اهدایی آمریکا به رژیم غاصب اسرائیل به خاک و خون کشیده می‌شوند اشاره نمود و با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در محکومیت و پایان دادن این کشتار وحشیانه گفت: این جنایات و نسل کشی‌ها، ننگی است که برای همیشه بر پیشانی آنان در تاریخ خواهد ماند و آمریکا جنایتکار، شریک اصلی این جنایت‌ها است و رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل با این وحشی‌گری ها به منفورترین و منزوی ترین رژیم از زمان تاسیس خود تبدیل شده و ان‌شاالله به همین زودی شاهد فروپاشی کامل این غده سرطانی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها