سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
کتاب «دیزاین یک شغل است» در نوبت پنجم منتشر شد

کتاب «دیزاین یک شغل است» نوشتهٔ مایک مونتیرو و ترجمهٔ ماندانا فرهادیان در ۱۶۸ صفحه به قیمت ۱۸۰ تومان در نوبت پنجم به همت انتشارات مشکی به‌تازگی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،کتاب «دیزاین یک شغل است» نوشتهٔ مایک مونتیرو و ترجمهٔ ماندانا فرهادیان در ۱۶۸ صفحه به قیمت ۱۸۰ تومان در نوبت پنجم به همت انتشارات مشکی به‌تازگی منتشر شده است.

این کتاب باتوجه‌به موضوع دیزاین به مباحثی می‌پردازد که برای علاقه‌مندان به این حوزه و هنرورانی که در این شغل صاحب‌سبک هستند مؤثر و مناسب است.

نویسنده در این کتاب به مخاطبان خود می‌گوید که کتاب «دیزاین یک شغل است» راهنمایی است تا با حرفه دیزاین امرارمعاش کنند. همچنین تأکید دارد که این کتاب شامل مبانی برگرفته از آموزش‌هایی چون کارکردن با مشتری‌ها و با دیگران و ارزیابی برای کارکردن و پول گرفتن است.

کتاب «دیزاین یک شغل است» دید مخاطب را نسبت به شغلشان، دیزاین، بازتر می‌کند تا علاوه بر استعداد، جنبه‌های کسب‌وکار و ارتباط را هم وارد قضیه کند. این کتاب سیستم خاصی ندارد. دنیای خیال و تخیل را از دست نمی‌دهد و مخاطب را مجبور به تغییر دنیای خود نمی‌کند.

کتاب «دیزاین یک شغل است» برای هنرمندان و افرادی که در حرفهٔ دیزاین مشغول کسب‌وکار هستند می‌تواند مؤثر و قابل‌استفاده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها