پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
بازگشایی نمایشگاه نقاشان و خطاطان استان خراسان جنوبی

خراسان جنوبی _ نمایشگاه آثار هنرمندان استان خراسان جنوبی به مناسب عید غدیر از امروز به مدت ۵ روز در نگارخانه استاد اسماعیلی مود شهر بیرجند میزبان علاقمندان است.

علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت یک کارگاه هم‌نویسی با حضور هنرمندان انجمن خوشنویسان در راستای تولید ۱۵ اثر خوشنویسی و کارگاه دیگری برای تولید ۲۰ اثر نقاشی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز پنجشنبه این نمایشگاه از آثار این کارگاه‌هایی که هفته پیش برگزار شده میزیان علاقمندان است افزود: کارگاه آموزشی «نقش همای» به عنوان یکی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ایام دهه امامت و ولایت با حضور هنرمندان خوشنویس و نقاش استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارگاه توانمندسازی خوشنویسان و نقاشان استان به صورت ورکشاپ با حضور استاد کشوری، «مرتضی گودرزی دیباج» در راستای تحقق سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دولت سیزدهم در دهه امامت و ولایت برگزار شد، ادامه داد: این برنامه با تاکید بر توانمندسازی و گفتمان سازی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی، تولید آثار نقاشی و خوشنویسی با موضوعات غدیر و ولایت در دستور کار هنرمندان قرار گرفت، گفت: هنرمندان در این کارگاه آموزشی که به مدت دو روز در بیرجند برگزار شد، موفق به تولید ۲۰ اثر نقاشی و ۱۵ اثر خوشنویسی شدند.

به گفته وی، شرایط برای حضور هنرمندانی از سراسر استان خراسان جنوبی در این کارگاه عملی «نقش همای» فراهم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها