چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کارگاه آموزشی «۲۰ راه درآمدزایی از داستان» در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر – کارگاه آموزشی «۲۰ راه درآمدزایی از داستان» با تدریس علی آرمین، نویسنده و داستان‌نویس جنوبی به همت کتابخانه عمومی خلیج فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، این کارگاه که هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرید که داستان‌نویسی در کنار قدرت ادبی و هنری و تأثیری که دارد، می‌تواند راه‌های درآمدزایی مختلفی را به روی شما باز کند؛ راه‌هایی که شاید شما را به داستان‌نویس شدن ترغیب کند.

کارگاه آموزشی «۲۰ راه درآمدزایی از داستان» ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه، ۶ تیر در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود. ظرفیت کارگاه حضور محدود است و افراد برای شرکت در آنچه به صورت حضوری و چه آنلاین باید بلیت تهیه کنند.

به گزارش ایبنا، علی آرمین، نویسنده، داستان‌نویس، مدیر انتشارات پینو و مدیر مدرسه داستان‌نویسی همداستاناست که تا کنون رمان‌های متعددی را به نام‌های «به نام یونس»، «چپ دست‌ها عاشق می‌شوند»، «کی میتونه به جز تو برمودا باشه»، «پرواز با پاراموتور را دوست دارم»، «ربات پرنده را دوست دارم» و… را راهی بازار کتاب کرده است. وی در بسیاری از جوایز ادبی کشور حائز رتبه‌های برتر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها