جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
باشگاه‌های کتابخوانی در کتابفروشی‌های امریکا

هیچ چیز به اندازه گذراندن روزهای تابستان و استراحت به همراه یک کتاب خوب، لذت‌بخش نیست. در اینجا به معرفی برخی از کتاب‌فروشی‌های آمریکا پرداخته می‌شود که جدیدترین کتاب‌ها و رویدادهای کتاب‌خوانی را ارائه می‌کنند.

سرویس مدیریت کتاب خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): هیچ‌چیز به اندازه گذراندن روزهای تابستان و استراحت در آفتاب با یک کتاب خوب، لذت‌بخش نیست. مطمئن شوید که برخی از رویدادهای ویژه دوستداران کتاب را با مطالعه تابستانی، جلسات باشگاه کتاب و سایر رویدادها در تمام فصل برای اضافه کردن به تقویم خود در نظر بگیرید.

کتاب‌فروشی «مک‌نالی جکسون» هر هفته میزبان چندین باشگاه کتاب و کتابخوانی است. کتاب‌فروشی «مک‌نالی جکسون» در منهتن پایین مشرف به رودخانه شرقی واقع شده و دارای دو فروشگاه پُر از کتاب شعر، داستان، غیرداستانی، کودکان، هنر و… مجلات است. برخی از جلسات کتابخوانی در مک‌نالی جکسون شامل ارائه جسی مک کارتی، نویسنده کتاب «دوره آبی: نوشتن سیاه‌پوستان در اوایل جنگ سرد» است؛ همچنین سارا.بی فرانکلین کتاب نویسنده کتاب «ویراستار: چگونه افسانه انتشارات جودیت جونز شکل گرفت» این کتاب را برای مخاطبان ارائه می‌کند.

باشگاه‌های کتابخوانی در کتابفروشی‌های امریکا

اگر به دنبال ملاقات با دیگر دوستداران کتاب در باشگاه‌های کتاب مک نالی جکسون هستید، جلسه بعدی آن به کتاب «معمای آقای ریپلی» اثر پاتریشیاهای اسمیت اختصاص دارد. در طول مدتی که درباره این کتاب صحبت می‌کنید می‌توانید از کافی‌شاپ فروشگاه لذت ببرید. فروشگاه این کتاب را «کتاب عالی برای شروع تابستان» می‌نامد. در جلسه بعدی حاضران درباره «بوف کور» صادق هدایت بحث خواهند کرد که معمولاً برای حضور در هر دو جلسه کتابخوانی ثبت‌نام انجام می‌شود.

برخی از اعضای این باشگاه کتابخوانی و علاقه‌مندان برای تابستان پیشنهاداتی برای کتاب‌خوانی دارند.

باشگاه‌های کتابخوانی در کتابفروشی‌های امریکا

کتاب‌فروشی دیگری که در این محله ارزش دیدن دارد، کتاب‌فروشی اسرارآمیز (۵۸ خیابان وارن) است. این فروشگاه که از سال ۱۹۷۹ مشغول به کار است، قدیمی‌ترین فروشگاه تخصصی کتاب‌های معمایی در آمریکا است. در اینجا، کتاب‌های کمیاب، با انواع جلدها شومیز و همچنین نشریات را خواهید یافت. مایک دورل، یکی از کتاب‌فروشان می‌گوید: «برخی از محبوب‌ترین انتخاب‌های اخیر شامل «ابزار تاریکی» نوشته جان کانولی، «شهر در خرابه‌ها» اثر دان وینسلو و «شاگرد قاتل سریالی» اثر کاترین رمزلند و تریسی اولمن را در این کتاب‌فروشی می‌تواند یافت».

باشگاه‌های کتابخوانی در کتابفروشی‌های امریکا

اگر شما هم از دوستداران کتاب‌های اسرارآمیز باشید، می‌توانید تعدادی از رویدادهای این کتابفروشی را به تقویم خود اضافه کنید. جزئیات مربوط به این رویدادها و رویدادهای دیگر را می‌توانید در لیست پستی Mysterious Bookshop پیدا کنید.

همچنین این کتابفروشی اسرارآمیز، کلوپ‌های اشتراکی ارائه می‌دهد که به خوانندگان امکان دسترسی به اولین نسخه‌های امضا شده از بهترین نویسندگان جنایی و معمایی را در هر ماه می‌دهد. می‌توانید این کتاب‌ها را برای خود یا دوستانتان که شیفته کتاب‌های معمایی هستند، تهیه کنید.

علاوه بر کتابفروشی‌های این محله، می‌توانید برخی از کتاب‌های تابستانی خود را از کتابخانه عمومی تهیه کنید. همچنین رویدادهای کتاب‌خوانی زیادی ازجمله کلاس نویسندگی خلاق در کتاب‌فروشی‌هایی که معرفی شد برگزار می‌شود.

باشگاه‌های کتابخوانی در کتابفروشی‌های امریکا

مترجم: بهاره گل‌پرور

منبع: وبسایت دانتون آلینس

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یزدان‌پور US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    از این نوع کتابفروشی‌ها در ایران هم کم نیست. گزارش‌های داخلی کار کنید. اگر دوست داشتید با من تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها