شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
موکب فرهنگی کتابخانه‌های عمومی لرستان در مسیر «مهمانی بزرگ غدیر» برپا می‌شود

لرستان - کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با برپایی موکب در مسیر ۳ کیلومتری «مهمانی بزرگ غدیر» شهر خرم‌آباد با برگزاری فعالیت‌های متنوع فرهنگی، به ترویج کتاب و کتابخوانی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، همزمان با عید بزرگ غدیر، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با تدارک موکبی در مقابل ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و برگزاری فعالیت‌های متنوع فرهنگی و معرفی برنامه‌ها به ترویج کتاب و کتابخوانی در مسیر ۳ کیلومتری «مهمانی بزرگ غدیر» می‌پردازد.

نشست‌های تخصصی غدیرشناسی، نمایش عروسکی، آتش بازی و نورافشانی، اجرای گروه سرود، ایستگاه جشنواره رضوی و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، نمایشگاه عکس غدیر در گالری کتابخانه مرکزی، برپایی ایستگاه نقاشی و عکاسی، آموزش اوریگامی ساخت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پخش سرودهای مرتبط با این روز از برنامه‌های متنوع موکب اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در موکب اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان می‌توانند روز سه شنبه ۵ تیرماه مصادف با روز عید غدیر، از ساعت ۱۶ الی ۲۳ به مقابل کتابخانه مرکزی خرم‌آباد واقع در ابتدای خیابان شهید موسوی (بلوار شورا) مراجعه کنند.

به گزارش ایبنا، «مهمانی بزرگ غدیر» در مسیری به طول ۳ کیلومتر با حضور بیش از ۲۰۰ موکب با خدمات مختلف از جمله اطعام و پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، برنامه‌های فرهنگی، حجاب و عفاف، خدمات رسان، قرآن و نهج البلاغه و ورزشی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها