شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
خبرنگار ایبنا در جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار حماسه‌آفرین» برگزیده شد

گلستان- سید حسن حسینی نژاد، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار حماسه‌آفرین» رتبه دوم در بخش گزارش خبری را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، آیین اختتامیه «جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین» ظهر شنبه برگزار شد و با رأی هیئت‌داوران؛ جایزه و لوح رتبه دوم در بخش گزارش خبری با عنوان «انتخابات با چاشنی بازار کتاب گرگان» به سید حسن حسینی نژاد خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان گلستان رسید.

این رویداد ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ایده پردازی و اجراشده بود و مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و حماسه حضور رأی اولی‌ها محورهای این جشنواره بود.

همچنین با رأی هیئت‌داوران متشکل از تقی دژاکام، زهرا سادات روح‌الامین و مصطفی آجرلو، ۱۸۸ اثر در این جشنواره موفق به راه‌یابی به بخش ارزیابی و داوری شدند که درنهایت برگزیدگان در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی و سوژه‌های ابتکاری و خلاقانه معرفی شدند.

به گزارش ایبنا، سخنرانی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، قرائت بیانیه هیئت‌داوران و اعلام اسامی برگزیدگان، رونمایی از پوستر دومین جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین، پخش کلیپ موضوعی و اجرای گروه هنری از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه نخستین جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها