شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» رونمایی شد

هرمزگان - با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان، کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مراسم رونمایی از کتاب میراث ماندگار جزیره قشم با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درموزه ژئوپارک جهانی قشم برگزار شد.

این کتاب که حاصل تلاش امین ابراهیمی درکوئی عکاس قشمی است که میراث ناملموس جزیره را در قاب دوربین خود به تصویر درآورده و همراه توضیحاتی از این آثار به مخاطب ارائه کرده است.

هنرمند جوان جزیره با هدف حفظ و احیای فرهنگ، آداب و رسوم غنی و پربار قشم آن را در ۱۴۴ صفحه به دو زبان فارسی و انگلیسی و با همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم به چاپ رسانده است.

درکوئی سفیر هنری ژئوپارک جهانی قشم و مولف کتاب «قشم سرزمین زیبایی‌ها» نیز هست که تاکنون در جشنواره‌های عکاسی، افتخارات زیادی در سطح ملی و بین المللی کسب کرده است.

آئین رونمایی از این مجموعه عکس همچنین با حضور عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خانم سلاجقه فعال محیط زیست و جمعی از فعالان این حوزه، عکاسان و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش ایبنا، کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» به همت انتشارات «پَرسُرخ» با مدیریت ایرج اعتمادی، در قطع رحلی با جلد سخت و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه مصور به صورت تمام رنگی با ۲۳۵ عکس به ارزش ۸۰۰ تومان برای نخستین بار در سال ۱۴۰۳ چاپ و منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها