یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
کتاب «گرایش‌های معماری» در نوبت چهارم منتشر شد

کتاب «گرایش‌های معماری» نوشتهٔ جرمی ملوین و ترجمهٔ فرزاد فریدافشن در نوبت چهارم ۱۴۰۳ با ۱۷۲ صفحهٔ رنگی با موضوع معماری و زمینه‌های معماری به همت انتشارات آبان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «گرایش‌های معماری» نوشتهٔ جرمی ملوین و ترجمهٔ فرزاد فریدافشن در نوبت چهارم ۱۴۰۳ با ۱۷۲ صفحهٔ رنگی با موضوع معماری و زمینه‌های معماری به همت انتشارات آبان منتشر شد.

کتاب «گرایش‌های معماری» به دورهایی چون: دوران باستان و پیش از رنسانس، رنسانس، مدرن آغازین، عصر مدرن و ورای مدرنیسم به موضوع معماری در این دوره‌ها پرداخته است.

این کتاب درآمدی تاریخی بر مکاتب و جنبش‌های آغازین چندین شاخه از فعالیت‌های فرهنگی و هنری بشر است.

نکته قابل‌تأمل در کتاب این است که در متن هر بخش ضمن معرفی و بررسی مکاتب و جنبش‌ها، افرا و آثار مهم و تأثیرگذار، مفاهیم و واژگان کلیدی، دقیق و بدون حاشیه معرفی و تشریح شده است. همچنین در کنار متن اصلی علاوه بر معرفی منابع ضروری برای مطالعهٔ بیشتر مکاتب و جنبش‌های هم سو، مکمل و مخالف به‌منظور جستجوی جامع‌تر معرفی شده است.

کتاب «گرایش‌های معماری» منبعی ارزشمند برای دانشجویان معماری، معماران و علاقه‌مندان به تاریخ و هنر معماری است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا درک عمیق‌تر و جامع‌تری از سیر تحولات معماری در طول تاریخ به دست آورید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها