دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
فعالیت ۳۰۰ کارگاه برای کودکان و نوجوانان  خراسان جنوبی

خراسان جنوبی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: ۳۰۰کارگاه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مراکز فرهنگی و هنری کانون همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان شروع به کار کرده است.

مهدی مظهری در گفت و گو با خبرنگار کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، گفت: فعالیت کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مراکز فرهنگی و هنری کانون همزمان با سراسر کشور در استان با هدفت پر کردن اوقات فراغت بچه‌ها آغاز شده است و امسال این کارگاه‌ها در فصل تابستان با ۶۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری و با شعار «تابستونتو بساز» برگزار می شود.

وی از برپایی ۳۰۰ کارگاه تابستانه برای کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ۱۷ هزار و ۵۸۵ نفر از کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی عضو کانون پرورش فکری هستند که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها در کارگاه‌های تخصصی کانون ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه مراکز ثابت کانون در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، سرایان، فردوس، بشرویه، طبس، نهبندان، درمیان و سربیشه است، از برپایی کارگاه‌های شامل قصه‌گویی، کاردستی، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، قرآن، شاهنامه‌خوانی، خوشنویسی، خبرنگاری، سرود، تئاتر، شعر، آشنایی با هنر اسلامی، تندخوانی، مهندسان کوچک، رصد ستارگان، موسیقی، نمادشناسی تصاویر، روبیک و … خبر داد.

به گفته وی در استان خراسان جنوبی ۱۲ مرکز ثابت و ۹ مرکز سیار کانون وجود دارد که علاوه بر ایام سال تحصیلی، در فصل تابستان با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به آنها خدمات مورد نظر ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها