دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
اجرای سومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه من» در چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری - برای سومین سال متوالی کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری میزبان طرح «کتابخانه تابستانه من» هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، با فرا رسیدن عید سعید غدیر، جشنواره «کتابخانه تابستانه من» برای سومین سال پیاپی در کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد. این طرح که در دوران تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید، به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت آنان با فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و هنری متنوع، به صورت رایگان کودکان و نوجوانان را به کتابخانه‌ها دعوت می‌کند.

«کتابخانه تابستانه من» که از سال ۱۴۰۱ در کتابخانه‌های عمومی استان آغاز شده است، اکنون برای سومین سال متوالی با استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان، در تمامی کتابخانه‌های استان با برنامه‌های فرهنگی متنوع به اجرا در می‌آید.

در این طرح، کارگاه‌های آموزشی متنوعی از قبیل قصه‌گویی، ساخت و سازهای کاغذی، جلسات ادبی، کارگاه‌های داستان‌نویسی، آموزش نقالی و شاهنامه‌خوانی، تهیه روزنامه دیواری بر اساس کتاب‌های خوانده شده، نمایش‌های خلاق، جلسات مطالعه کتاب و کارگاه‌های آموزش هنرهای خانگی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌ها و لیست کتابخانه‌های مجری، می‌توانند به وب‌سایت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند و برای ثبت‌نام و شرکت رایگان در این جشنواره تابستانی به کتابخانه‌های عمومی مراجعه نمایند. این طرح از ۴ تیر تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها