دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
اتاق علم و ساختکده در زنجان راه‌اندازی شد

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های استان زنجان گفت: اتاق علم و ساختکده در زنجان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، محمد رضاخانی با اشاره به افتتاح و بازطراحی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در دهه ولایت و امامت اظهار کرد: امروزه شاهد ایجاد تحول و نگاه جدیدی در کتابخانه‌ها هستیم. در حال حاضر کتابخانه‌ها بزرگ‌ترین شبکه خدمات‌رسان پایدار فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه امروزه در کتابخانه‌های عمومی کشور خدمات جدیدی برای کتابخانه‌ها پیش‌بینی شده و در استان زنجان نیز در حال اجرای خدمات جدید کتابخانه‌ای هستیم، افزود: امروزه در کتابخانه‌های عمومی کشور خدمات جدیدی برای کتابخانه‌ها پیش‌بینی شده است، در استان زنجان نیز در حال اجرای خدمات جدید کتابخانه‌ای هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های استان زنجان تصریح کرد: رویکرد جدید کتابخانه‌ها در تاسیس و بازطراحی کتابخانه‌های جدید نمود دارد، در جامعه کنونی اگر کتابخانه را تنها به قرائت خانه تبدیل کنیم و کتابخانه صرفاً سالن مطالعه و قفسه کتاب داشته باشد، مطلوب نیست و موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه در بازطراحی کتابخانه سهروردی زنجان، اتاق مشاوره، کلینیک خواندن و فضای کار اشتراکی طراحی شده است، عنوان کرد: افتتاح اتاق علم و ساختکده نیز فرصتی عالی برای حضور کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بازی و آزمایش‌های علمی است.

کارگاه آموزش «خطاطی و خوشنویسی» به میزبانی کتابخانه‌های زنجان برگزار می‌شود

کارگاه تابستانه آموزش «خطاطی و خوشنویسی» باحضور مسعود احمدی (استاد و مدرس خوشنویسی) در کتابخانه‌های عمومی دانش، فرهنگ، مهدوی، حسینی و سیدالشهدا (ع) برگزار می‌شود.

با هدف غنی سازی اوقات فراغت کارگاه تابستانه آموزش «خطاطی و خوشنویسی» باحضور مسعود احمدی (استاد و مدرس خوشنویسی) به میزبانی کتابخانه‌های عمومی دانش، فرهنگ، مهدوی، حسینی و سیدالشهدا (ع) برگزار می‌شود.

آشنایی با اصول کاربردی دندانه‌ها و نکات مهم در اتصالات آنها، آشنایی با کشیده‎‌ها و انواع آنها از نظر فرم و نحوه اتصال، معرفی کشیده‌های نادرست و متروک در خط نستعلیق و آموزش اصول انتخاب کشیده مناسب در سطر و پاراگراف ازجمله اهداف برگزاری این دوره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط