دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
نشست آسیب‌شناسی ادبیات داستانی امروز ایران برگزارمی‌شود

موسسه فرهنگی و هنری راوی با مشارکت استادان وصاحب‌نظران نشست آسیب‌شناسی ادبیات داستانی امروز ایران رابه مناسبت روز قلم برگزارمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سیدمحمدحسین حسینی، مدیر موسسه راوی و دبیر نشست با بیان اینکه ادبیات داستانی امروز ایران در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و شناخت آسیب‌ها یک ضرورت است تصریح کرد: پاسخگویی به سوالاتی از جمله چرا مخاطب فارسی زبان از داستان ایرانی کمتر استقبال می‌کند؟ چرا ناشر از پذیرش داستان ایرانی سر باز می‌زند؟ چگونه به شکوفاتر شدن داستان ایرانی کمک کنیم و اینکه چطور داستان ایرانی می‌تواند پا از مرزها بیرون بگذارد؟ سوالات اساسی و مهمی است که پاسخگویی به آنها می‌تواند افق ادبیات داستانی ایران را روشن‌تر کند.

حسینی ادامه داد: این موسسه در ادامه برنامه‌ها و نشست‌های علمی و تحلیلی خود این نشست را روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه همزمان با روز قلم با حضور استادان ونویسندگان و منتقدانی چون سعیده اسداللهی، مسعود بربر، پژند سلیمانی، سودابه فرضی‌پور و الهام فلاح و دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی در مجتمع فرهنگی زرگنده برگزارمی‌کند.

این نشست از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی سینما زرگنده واقع در خیابان ظفر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها