دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
آیین رونمایی از کتاب «مدیریت آب؛ رویکردی اقتصادی» برگزار خواهد شد

خراسان‌رضوی - به بهانه نکوداشت روز قلم آیین رونمایی از کتاب «مدیریت آب؛ رویکردی اقتصادی» به همت انجمن نویسندگان اهل‌قلم خراسان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با چهاردهم تیرماه روز قلم، آیین رونمایی از کتاب «مدیریت آب؛ رویکردی اقتصادی» به همت انجمن نویسندگان اهل‌قلم خراسان برگزار خواهد شد.

این کتاب که با تالیف احمد روحانی و جمعی از همکاران او گردآوری شده است، در این رویداد فرهنگی با حضور جمعی از مسئولان، نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب رونمایی خواهد شد.

آیین رونمایی از کتاب «مدیریت آب؛ رویکردی اقتصادی» چهارشنبه سیزدهم تیرماه ساعت ۱۶ در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ اعضای انجمن قلم ایران، سال ۱۳۸۱ به دنبال نام‌گذاری روزی به نام «روز قلم» پس از بررسی تاریخ‌های متفاوت تصمیم گرفتند روز قلم ریشه در فرهنگ و تاریخ ملی داشته باشد به این منظور چهاردهم تیرماه را انتخاب کردند اول به این دلیل که جشن تیرگان و به رسمیت شناختن کاتبان در زمان هوشنگ، پادشاه پیشدادی در این روز بوده است و دلیل دوم اینکه چهاردهم تیرماه روز سیاره عطارد یا همان تیر است که به عنوان کاتب ستارگان شناخته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها