سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
جلد هفتم «حقایق زمینی کتاب آسمانی» به بازار کتاب آمد

بوشهر– هفتمین جلد «حقایق زمینی کتاب آسمانی» تألیف ابراهیم عصفوری، متخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان و نویسنده و پژوهشگر بوشهری از سوی انتشارات «نای‌بند» راهی بازار کتاب شد.

ابراهیم عصفوری که فوق‌تخصص بیماری‌های خون و هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: در این مجموعه هفت جلدی، قرآن را از یک کتاب تشریفاتی به یک کتاب انسان‌ساز برگرداندم و به‌شکل نوینی برای نسل جوان حقایق و اطلاعات علمی آن را بازنمایی کردم.

وی افزود: در حقیقت کتاب «حقایق زمینی کتاب آسمانی» بازتابی از برخی اشارات قرآن کریم است که در این کتاب مقدس آسمانی از آن‌ها سخن گفته شده است. قرآن کریم به دفعات از علم و دانش سخن به میان آورده و مردم را به تفکر در نشانه‌های وجود پروردگار فراخوانده است.

عصفوری که پیش از این کتاب «فوتبال و ارتزاق صهونیسم؛ چرا و چگونه؟» را منتشر کرده، تاکید کرد: به عقیده من، کاربست واقعی اشارات قرآن کریم، کارنامه فرهنگ را درخشان، اقتصاد را شکوفا و جوامع اسلامی را از بن‌بست‌های متعددی که در آن‌ها گرفتار شده‌اند، می‌‎رهاند.

این متخصص بیماری‌های خون و نویسنده جنوبی تأکید کرد: در کمال ناباوری بسیاری از مسلمانان عمل به قرآن کریم و خوف از خداوند متعال را به فراموشی سپرده‌اند. امیدوارم همه مسلمانان با پیروی از قرآن کریم و سنت رسول‌الله (ص) در راستای رضایت خدا و ساختن جامعه‌ای پویا که مورد تحسین غیرمسلمانان نیز قرار گیرد، همه تلاش خود را به بگیرند.

عصفوری یادآور شد: هفتمین جلد مجموعه قرآنی «حقایق زمینی کتاب آسمانی» در ۱۰۸ صفحه به‌صورت مصور با شمارگان ۵۰۰ نسخه تابستان ۱۴۰۳ به همت انتشارات «نای‌بند» با مدیریت رضا معتمد، روزنامه‌نگار و نویسنده جنوبی منتشر شده است. پیش از این، جلدهای ۴، ۵ و ۶ این مجموعه قرآنی به همت همین انتشارات راهی بازار کتاب شده بود.

به گزارش ایبنا؛ ابرهیم عصفوری، نویسنده و فوق‌تخصص بیماری‌های خون و هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان است که سال ۱۳۴۳ در بوشهر متولد شده است. وی هم‌اینک در تهران سکونت دارد. عصفوری از خاندان آل‌عصفور جنوب کشور است. وی تاکنون آثاری چون «فوتبال و ارتزاق صهونیسم؛ چرا و چگونه؟» (نشر ادبستان نوین) و مجموعه هفت جلدی «حقایق زمینی کتاب آسمانی» و… را راهی بازار کتاب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها