سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
رمان «عمق هیچ» منتشر شد

قزوین- رمان «عمق هیچ»، روایتی از عاشقانه‌های نافرجام در هیاهوی شهر به قلم بهزاد گلچین‌زاده توسط انتشارات نسل روشن تهران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، رمان «عمق هیچ» عنوان کتابی است که به تازگی به قلم بهزاد گلچین‌زاده در ۱۹۹ صفحه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات داستانی قرار گرفته است.

«عمق هیچ» روایتی از یک خانواده چهار نفره است که در بستر حوادث اجتماعی با واقعیت‌های تلخ جامعه مواجه می‌شوند و به تدریج افراد وابسته به این خانواده به داستان اضافه می‌شوند.

در صفحه ۱۱ این کتاب می‌خوانیم:

«… دختری بود که از دست دادن مادرش تو اون سنّو، ظلم به خودش می‌دونست. دختری بود که قرار نبود، هیچ وقت کوله مدرسشو مادرش ببنده، ظرف غذاشو براش آماده کنه و یا حتی وقتی بزرگ شد، دور از چشم پدر موهاشو به دست مادرش بسپاره که با یه بافت زیبا تو اولین قرار عاشقونه‌ش خودی نشون بده.

دختری بود که زود باید بزرگ می‌شد، دلگرمی مردی می‌شد که هم سفرشو از دست داده و هم‌زمان، دختر کوچولویی باشه یادگار همسر.

خاکستری خاطراتش هر روز محوتر می‌شد. بعد از فوت مادرش تقریباً به مدت یه‌سال، افسردگی گرفت که خوشبختانه با مراقبتای خوب پدر زیاد حاد نشد.

البته نباید از ذات قوی خودشم بگذریم.

تا مدت‌ها بعد، هر از گاهی که خیلی ناراحت می‌شد، زانوی غم بغل می‌گرفت، مخصوصاً چند سال بعد از دست دادن مادرش که پدر هم دچار نوعی افسردگی بود و سعی در ازدواج مجدد داشت، تا خودش از تنهایی دربیاد و هم برای دخترش آغوشی بیابد که تا حدی جای خالی مادرشو براش پر کنه.

چند نوبت با خانم‌های مختلف قرار آشنایی گذاشت و حتی یه بار به مرز ازدواج رسیدن که به دلایل واهی و بی‌معنی به سرانجام نرسیده بود.

ناگفته پیداست، دلیل اصلیش همون عشق قدیمی ولی تازه به همسر مرحومش و همچنین ناراحتی دختر زانو به بغلش بود که هر چند با زبون حرف نمی‌زد، ولی چشمای عسلیش یاد دوران شیرین زندگی با نازنین عشقش رو براش تداعی می‌کرد و سد محکمی برای نفوذ یه مهر تازه بود».

رمان «عمق هیچ» با تیراژ ۱۲۰۰ جلد و به قیمت ۱۳۹ هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها