چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کتاب «شُدَستیم» مجموعه قطعات موسیقی در گرگان رونمایی می‌شود

گلستان- آیین معرفی و رونمایی از کتاب «شُدَستیم» مجموعه قطعات موسیقی برای ساز دَف اثر نبیل یوسف شریداوی در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، آیین معرفی و رونمایی از کتاب «شُدَستیم» مجموعه قطعات موسیقی برای ساز دَف اثر نبیل یوسف شریداوی به همت موسسه هنری آوای خوش هَزار و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۸ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

با اعلام برگزارکنندگان این رویداد هنری، معرفی و رونمایی از دف جدید تولید شده توسط موسسه آوای خوش هَزار و اجرای موسیقی سنتی از دیگر رویدادها در این مراسم خواهد بود.

همچنین حضور در این رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان بوده و مقرر است در پایان مراسم، به قید قرعه ۱۰ عدد ساز دَف با امضای نبیل یوسف شریداوی به حاضران اهدا شود.

به گزارش ایبنا، کتاب «شُدَستیم» مجموعه قطعات موسیقی برای ساز دَف بوده که در ۸۸ صفحه و به همت انتشارات پارت روانه بازار نشر شده است. همچنین موسسه آوای خوش هَزار به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین موسسه و شرکت تخصصی تولید ساز و لوازم جانبی در استان گلستان، به‌طور تخصصی به تولید ساز دَف و رویدادهای مرتبط با هنر موسیقی می‌پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها