جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
نکوداشت روز قلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اراک برگزار شد

مرکزی _همزمان با روز قلم؛ نشست انجمن شاعران نوجوان «روشنا» با هدف نکوداشت روز قلم با حضور حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، نشست نکوداشت روز قلم با حضور حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی از شاعران آیینی کودکان نونهالان کشورمان و شاعر و نویسنده‌؛ برخی از متن‌های درسی کشور، پیگیری شد.

وی گفت: در ایران اسلامی در میان نوجوانان و نونهالان استعدادهای فراوانی است که اگر بزرگان و مسئولین کشور قدر بدانند و شرایط را برای رشد و پرورش این استعدادها مهیا کنند؛ مسلماً آینده زیبا و روشن‌تری در حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات خواهیم داشت.

وی در کنار استعداد و انگیزه؛ علاقه و عشق داشتن به نوشتن، همراه با مطالعه و کتابخوانی را از موفقیت‌های شاعران و نویسندگان نوجوان و نونهال عنوان کرد.

این نویسنده و شاعر آیینی کودکان خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ سال با نوشتن قصه و سرودن شعر با انگیزه تمام که روز به روز هم بیشتر می‌شود، در خدمت کودکان؛ خردسالان و نوجوانان عزیز سرزمین ایران هستم و از کار در کنار این عزیزان لذت می‌برم و همین نونهالان و کودکان موجب انگیزه نوشتن و سرودن قصه بدون خستگی در من شده‌اند.

در پایان این نشست ادبی و نکوداشت؛ جمعی از شاعران و نویسندگان نونهال و نوجوان به نام‌های بهاره گنج گلی؛ یلدا رضایی؛ ستایش خوشنودی؛ ثمین چغایی و ابوالفضل رحیمی سروده‌ها و قصه‌های خود را قرائت کردند که مورد توجه شاعر و نویسنده آیینی کودکان کشورمان قرار گرفت.

به گزارش ایبنا؛ حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی از شاعران آیینی کودکان و نونهالان؛ متولد ۱۳۴۸ شهر ماجران اراک است. وی دانش آموخته حوزه علمیه قم و از شاعران آیینی کودکان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها