سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
۲۰ میلیارد ریال برای احداث کتابخانه خیام روستای حاضرمیل شهرستان دهلران اختصاص یافت

ایلام-با حضور نماینده حوزه جنوب استان ایلام، مبلغ۲۰ میلیارد ریال برای احداث پروژه کتابخانه خیام روستای حاضرمیل شهرستان دهلران اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، در دیدار یدالله حیدری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهلران با اسدالله چراغی، نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، مشکلات کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از جمله اعتبار لازم جهت احداث کتابخانه خیام روستای حاضر میل مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در محل فعلی کتابخانه خیام صورت گرفت، چراغی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت دادن به بحث کتاب و کتابخوانی در زندگی روزمره مردم، از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی برنامه و بودجه برای احداث پروژه کتابخانه خیام روستای حاضرمیل خبر داد.

به گزارش ایبنا؛ تعداد کتابخانه‌های شهری و روستایی در حوزه جنوب استان ایلام، ۱۸ باب بوده که شامل ۱۲ باب شهری و ۶ باب روستایی و تعداد اعضای کتابخانه‌های شهری ۸۱۰۰ نفر و تعداد اعضای کتابخانه‌های روستایی دو هزار و ۵۵۷ نفر که در مجموع اعضای شهری و روستایی ۱۰ هزار و ۶۵۷ نفر است.

بیش از ۳۷ هزار نفر در استان ایلام عضو کتابخانه‌های عمومی و ۵۱ باب کتابخانه عمومی نهادی و ۶ کتابخانه مشارکتی مشغول ارائه خدمات فرهنگی به مخاطبان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها