دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
«یادداشت‌هایی از آشوب‌های عشایری و سیاسی آذربایجان» منتشر شد

کتاب «یادداشت‌هایی از آشوب‌های عشایری و سیاسی آذربایجان» تالیف عبدالله خان امیر طهماسبی که بخش‌های مختلفی از این تغییرات و واقعیت‌های کلان را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار داده از سوی انتشارات شیرازه به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «یادداشت‌هایی از آشوب‌های عشایری و سیاسی آذربایجان» تالیف عبدالله خان امیر طهماسبی از سوی انتشارات شیرازه به بازار کتاب آمد.

در پرتو یک دوره مهم تاریخی از جریانات معاصر ایران، منطقه آذربایجان در دوره‌ای مشخص به‌عنوان یکی از مراکز اصلی مداخلات نیروهای خارجی در این منطقه شناخته می‌شود. این دوره با تقاضای گسترده‌ای از آشوب‌های سیاسی و حرکات عشایری به وجود آمد و تبدیل به مرکزی از اهمیت تاریخی برای توسعه انقلاب‌ها و تغییرات متعدد در آذربایجان شد. مجموعه حاضر بخش‌های مختلفی از این تغییرات و واقعیت‌های کلان را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار داده و برخی از وقایع چون شورش سمکو، انقلاب طفیان عشایر شاهسون و جنبش شیخ محمد خیابانی را بررسی کرد.

کتاب «یادداشت‌هایی از آشوب‌های عشایری و سیاسی آذربایجان» تالیف عبدالله خان امیر طهماسبی با ۱۱۲ صفحه و بهای ۱۲۵ هزار تومان از سوی انتشارات شیرازه به بازار کتاب آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها