سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی قم

قم - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی ویژه تابستان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

مهدی توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره فصل تابستان و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی ویژه تابستان در کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: یکی از ماموریت‌های مهم کتابخانه‌های عمومی، نقش کتابخانه‌ها در پر کردن اوقات فراغت است. در همین راستا، با تلاش کتابداران و همراهی اهالی فرهنگ و هنر، بیش از ۷۰۰ عنوان کارگاه آموزشی در کتابخانه های عمومی استان برگزار خواهد شد.

توکلیان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده توسط کتابداران تلاش شده تا این دوره های آموزشی متناسب با علاقه و نیاز مردم منطقه طراحی شود.

وی عنوان کرد: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متنوعی نظیر نجوم، حافظ خوانی، گویندگی، طراحی سایت، نقالی، بورس، رباتیک، خوشنویسی، نویسندگی، عکاسی طراحی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: علاوه بر این دوره‌های آموزشی ویژه تابستان، کتابخانه‌های عمومی با برگزاری رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی نظیر رونمایی و جشن امضای کتاب، نقد کتاب، نشست کتابخوان، روز بازی، نمایشنامه خوانی، محافل ادبی و قرآنی و … میزبان شهروندان فرهنگ دوست استان خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها