یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
شرکت ۱۲۰۰ فعال قرآنی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف کرج

البرز - رئیس اداره اوقاف شهرستان کرج از شرکت هزار و ۲۰۰ کرجی در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، حجت‌الاسلام محسن سراغی عصر شنبه در حاشیه سومین روز از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: امسال در مجموع هزار و ۲۰۰ نفر از کرج در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن شرکت کرده‌اند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان مرد ۲۸ و ۲۹ تیرماه و شرکت‌کنندگان زن ۳۰، ۳۱ تیرماه و یکم مرداد با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف کرج ادامه داد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات قرآن در دو گروه بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و متسابقین در این مرحله برای رقابت در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی، معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه عمومی سوره‌های لقمان، حجرات و حشر شرکت می‌کنند.

سراغی گفت: افراد حاضر در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال فقط در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و صرفاً تا مرحله کشوری شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این دوره از مسابقات از داوران مطرح کشوری دعوت شده تا فرایند داوری عادلانه برگزار شود، افزود: از جامعه قرآنی دعوت می‌کنیم با حضور خود در این مسابقات و تشویق شرکت‌کنندگان، به ادامه راه قرآن از سوی آنها کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها