سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
عضو نوجوان کتابخانه شفت برگزیده مسابقه کشوری «دوست من کتاب» شد

گیلان- با داوری آثار ارسالی و بررسی آن، «فاطمه عینی مومن سرائی» عضو نوجوان کتابخانه شهید چمران شفت و عضو محفل ادبی قائم این شهرستان گیلان به عنوان برگزیده مسابقه کشوری «دوست من کتاب» شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، «فاطمه عینی مومن سرائی» عضو نوجوان کتابخانه شهید چمران شفت، رتبه دوم بخش شعر کودک مسابقه کشوری «دوست من کتاب» را که به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان برگزار شد، به خود اختصاص داد و جایزه نقدی ۱۵ میلیون ریالی جشنواره و لوح تقدیر این رویداد را از آن خود کرد.

«فاطمه عینی مومن سرائی» پیش از این نیز در مسابقات شهرستانی و استانی، رتبه های برتر در برنامه های فرهنگی و قرآنی مختلف را کسب کرده بود.

دومین دوره جشنواره «دوست من کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناخت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با کتابخانه عمومی به عنوان مراکز اجتماعی و فرهنگی در حوزه های عمومی و محلی، ارتقای سطح دانش ادبی و تجربی فعالان ادبی در سایه رقابت‌های سالم و بهره‌مندی از کارگاه‌های آموزشی جاری در طول برگزاری جشنواره به همت محفل ادبی «هگمتانه» وابسته به اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان برگزار شد.

شهرستان شفت در ۲۵ کیلومتری مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها