سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
نگاه ارشاد هرمزگان نسبت به برنامه‌های فرهنگی نشان‌واره زدایی است

هرمزگان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نگاه ما نسبت به برنامه‌های فرهنگی  نشان‌واره زدایی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی از نگاه نشان‌واره زدایی در برنامه‌های فرهنگی گفت و افزود: برای حل مسائل به دنبال هم افزایی هستیم از این‌رو از دستگاه‌های هم راستا به منظور ارائه خدمات شایسته‌تر درخواست همکاری داریم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های دستگاه‌های فرهنگی، نیروسازی و هدایتگری است زیرا تبیین سیاست‌های کلان به دست کنشگران مانند هنرمندان، خبرنگاران، نویسندگان، بلاگرها و … اتفاق می‌افتد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: تربیت انقلابی و اسلامی این اقشار فرهیخته توسط دستگاه‌های فرهنگی اتفاق می‌افتد که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال کنند و در واقع می‌توان دو بال تخصص و تعهد و پایبندی به مبانی انقلاب و اسلام را برای آن‌ها تعریف کرد البته تخصص بدون تعهد مخاطراتی دارد که باید به دنبال تخصص، تعهد را ایجاد کرد.

جهانگیری همچنین عنوان کرد: در طرح شهید آوینی در رشته‌های نویسندگی، فیلمسازی، خبرنگاری و انیمیشن سازی است و علاقه‌مندان میانگین سنی ۱۵ تا ۲۳ سال می‌توانند مشارکت کنند اما آثار در رشته نویسندگی و فیلمنامه نویسی تا ۳۵ سال هم قابل پذیرش است.

وی در پایان بیان کرد: فراخوان این طرح در بستر مساجد منتشر شده است و امکان ثبت نام برای علاقه‌مندان از طریق عضویت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این قرارگاه وجود دارد و افراد قبل از حضور در کلاس گزینش تخصصی خواهند شد تا استعدادهایشان در رشته‌های مختلف مشخص شود و امکان حضور برای آنها در کلاس مربوطه میسر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها