سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
سومین جلسه انجمن شاهنامه‌خوانی مهر تربت‌حیدریه برگزار شد

خراسان‌رضوی - سومین جلسه انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی مهر تربت‌حیدریه در میان استقبال بسیار خوب دوست‌داران شاهنامه در بوم‌گردی تهمینه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، سومین جلسه انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی مهر تربت‌حیدریه عصر دیروز در میان استقبال بسیار خوب دوست‌داران شاهنامه در بوم‌گردی تهمینه برگزار شد.

در این نشست گردآفرینان به نقالی و شاهنامه‌خوانی پرداختند و اساتید شاهنامه‌خوانی نظیر آقایان نجف‌زاده، جلالی، موسوی و علمداران و خانم غلام‌زاده از ابتدای شاهنامه و داستان کیومرث تا انتهای داستان هوشنگ ابیات را قرائت کردند و پس از آن با سه محور شاهنامه‌خوانی، شاهنامه‌پژوهی و بررسی تطبیقی به پژوهش در مورد این داستان‌ها پرداختند.

سومین جلسه انجمن شاهنامه‌خوانی مهر تربت‌حیدریه برگزار شد



در این رویداد به مناسبت ماه محرم، موسیقی نی‌نوازی و ضرب زورخانه توسط آقایان اسکندری و زنگنه اجرا شد که روح تازه‌ای در جان حاضران دمید.

به گزارش ایبنا؛ انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی مهر تربت‌حیدریه در روز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه دولتی این شهرستان شروع به کار کرد و دوشنبه پایان هر ماه در بوم‌گردی تهمینه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها