سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
اختتامیه جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی – دبیر برگزاری نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت از برگزاری اختتامییه این جایزه در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام علی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد گفت: با مشارکت دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی اختتامیه نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت ۱۷ مرداد ماه در مشهد برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت در موضوعات ازدواج و تشکیل خانواده، تحکیم و تعالی خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرزندآوری و افزایش جمعیت، آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و هویت زن برگزار شد و از میان ۱۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه ۱۰ اثر در موضوعات مختلف به عنوان اثر برتر و دو اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

دبیر برگزاری نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت افزود: از جمله اهداف محقق شده در این رویداد می‌توان به شناسایی و معرفی آثار نویسندگان، گسترش تولید محتوای مکتوب، تعالی سطح کمّی و کیفی تألیفات و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره کتاب سال خانواده و جمعیت کشور در بنیاد ملی خانواده است و با همکاری دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی (آستان قدس رضوی)؛ ستاد ملی جمعیت، دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت، دانشگاه تهران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی این جشنواره برگزار می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها