سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کتاب «رهاورد خدمت» در استان مرکزی منتشر شد

مرکزی – کتاب « رهاورد خدمت؛ گزارش عمکرد دولت سیزدهم در استان مرکزی» بصورت مستند و مصور از عملکرد دولت سیزدهم در استان مرکزی در بیش از ۳۰۰ صحفه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، کتاب رهاورد خدمت دولت سیزدهم در استان مرکزی» به‌منظور مستندسازی و تبیین خدمات ماندگار دولت مردمی و شهید جمهور شامل مروری بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده منتشر شد.

این کتاب که به همت اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی در بیش از ۳۰۰ صفحه گردآوری و به مرحله انتشار رسیده است، دربرگیرنده گوشه‏‌ای از اقدامات شاخص دولت مردمی برای پیشرفت و آبادنی استان مرکزی است که تلاش شده با پرهیز از ارائه داده‌های خام آماری به تحلیل و تصویر کشیده شود.

در فصل اول کتاب «رهاورد خدمت» با عنوان توانمندی و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی استان اعم از احیای واحدهای تولیدی، عملکرد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی پرداخته شده است.

در فصل دوم با عنوان «شتاب در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام» اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه عمرانی و زیربنایی با تأکید بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مورد اشاره قرار گرفته است.

در فصل سوم این کتاب با عنوان «امنیت و پیشرفت بر مدار هویت» نیز به تحولِ گفتمان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اهم اقدامات در حوزه اجتماعی پرداخته شده است.

در فصل دیگری از این کتاب با عنوان «ترمیم امید و اعتماد مردم» نیز تحول در رهیافت مدیریتی و اجرایی و مردم‌محوری به عنوان وجه ممیزه دولت سیزدهم تبیین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها