چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
۴ باب کتابخانه در شهرستان‌های خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود

خراسان‌رضوی- سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان‌رضوی از افتتاح چهار باب کتابخانه در شهرستان‌های این استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

حسین نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد گفت: در شهرستان‌های سبزوار، میان‌جلگه، سرخس و باخرز تا پایان سال‌جاری۴ کتابخانه عمومی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های کتابخانه عمومی شهر عشق آباد شهرستان میان جلگه، کتابخانه عمومی روستای ارزنه شهرستان باخرز، کتابخانه عمومی امام حسین (ع) بزنگان سرخس و کتابخانه عمومی بهاران سبزوار مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان‌رضوی یادآور شد: کتابخانه عمومی شهر عشق‌آباد شهرستان میان جلگه به عنوان اولین کتابخانه این شهر فعالیت خواهد کرد.
وی ادامه داد: شهرستان میان‌جلگه در استان خراسان رضوی از شمال با شهرستان نیشابور و شهرستان فیروزه، از شرق با شهرستان تربت حیدریه و شهرستان زبرخان، از شمال‌غرب با شهرستان سبزوار، از غرب با شهرستان ششتمد و از جنوب با شهرستان کوهسرخ همسایه است و حدود ۱۶۰ کیلومتر با مشهد فاصله دارد.
نوربخش همچنین خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در مجموع ۲۳۹ باب کتابخانه عمومی در خراسان‌رضوی فعالیت دارند که ۱۵۴ باب نهادی و ۸۱ باب مشارکتی و ۴ باب هم مستقل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها