چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
فراخوان مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «فتح خون» در استان گلستان منتشر شد

گلستان- به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت ماه محرم و با محوریت کتاب «فتح خون» به قلم شهید سید مرتضی آوینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، به مناسبت ایام ماه محرم و به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، فراخوان مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «فتح خون» نوشته سید شهیدان اهل‌قلم شهید سید مرتضی آوینی منتشر شد.

مهلت شرکت در این مسابقه تا دهم شهریورماه خواهد بود و علاقه‌مندان در گروه سنی بزرگ‌سال می‌توانند به‌منظور شرکت در این رویداد از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتاب‌خوانی نهاد به نشانی ketabkhooon.ir اقدام کنند.

به گزارش ایبنا، کتاب «فتح خون» یا «روایت محرم» اثری از شهید سید مرتضی آوینی است که با نگارش قوی و نگرش عمیق خود، یکی از بزرگ‌ترین وقایع را در تاریخ جهان اسلام و بشریت شرح می‌دهد.

وی در این کتاب و در دو قسمت درهم‌تنیده به تجزیه‌وتحلیل اتفاقات واقعه عاشورا می‌پردازد که بخش نخست آن رویدادهای مهم این واقعه را از ماه رجب سال ۶۰ تا محرم سال ۶۱ به‌اختصار وصف کرده و در بخش دوم، این رویدادها را مورد کاوش روحانی و معنوی قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها