پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
قزاقستان میزبان ایفلای ۲۰۲۵ شد

هیئت‌مدیره ایفلا در لاهه، هلند در ۳۱ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد اعلام کرد سال ۲۰۲۵ کشور قزاقستان میزبان ایفلا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابخانه‌ای (IFLA) آستانه (استانا)، قزاقستان را به‌عنوان میزبان کنگره جهانی کتابداری و اطلاع‌رسانی سال ۲۰۲۵ انتخاب کرد؛ کنفرانسی که قرار است از ۱۸ تا ۲۲ آگوست ۲۰۲۵ برگزار شود. این اولین رویداد شاخص ایفلا است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود و نقش ایفلا را در توسعه حوزه کتابخانه‌های بین المللی تقویت می‌کند.

هیئت‌مدیره ایفلا با بیان این خبر اعلام کرده است «پس از یک‌سال بدون کنگره، می‌دانیم که تمایل زیادی از جانب اعضا و داوطلبان ما برای ملاقات حضوری دوباره وجود دارد. با این حال فراتر از این، WLIC دارای یک قدرت منحصر به فرد برای تسریع انرژی و رشد در کشورهای میزبان و مناطق، و همچنین ارائه دیدگاه‌های جدید برای همه شرکت‌کنندگان است.

ملاقات در «آستانه» پایتخت قزاقستان فرصتی استثنایی برای کشف و یادگیری برای همکاران در منطقه‌ای منحصر به فرد از جهان با سابقه فرهنگی غنی فراهم می‌کند. ایفلا ۲۰۲۵ از ۱۸ تا ۲۲ آگوست سال آینده برابر با ۲۷ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها