شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
راه اندازی کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری در شهرستان قاینات

خراسان جنوبی_ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در راستای عدالت فرهنگی کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در قاین شروع به کار کرد.

مهدی ظهوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: در راستای تحقق عدالت فرهنگی که یکی از رسالت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هست، کتابخانه سیار شهری در شهرستان قاین برای خدمات رسانی به کودکان حاشیه شهر، محلات پر جمعیت قاین شروع به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه سیار شهری با ۵ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب هفتگی به ۸ محله مراجعه می کند افزود: علاوه بر امانت کتاب، فعالیت های متنوع فرهنگی مانند قصه گویی، پخش و نمایش فیلم، روخوانی کتاب، کاردستی و… به کودکان و نوجوانان ارائه خدمت خواهد کرد.

ظهوری بیان کرد: در صورت همکاری شهرستان و پای کار آمدن خیرین و مردم این شهرستان آماده راه اندازی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری هستیم.

وی گفت: کتابخانه سیار روستایی قاینات با ۵ هزار و ۶۰۰ جلد کتاب با مراجعه به ۱۰ روستای در حاشیه ۴۰ کیلومتری شهر قاین به کودکان و نوجوانان روستایی خدمات ارائه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها