دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
نشست «عصر چهارشنبه‌های بخارا» در باغ‌موزه نگارستان برگزار می‌شود

پنجاه‌ودومین نشست عصر چهارشنبه‌های بخارا به مناسبت انتشار کتاب عکس «احتضار» در باغ‌موزه نگارستان برگزار می‌شود.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): پنجاه‌ودومین نشست «عصر چهارشنبه‌های بخارا» به مناسبت انتشار کتاب «احتضار» در باغ‌موزه نگارستان برگزار می‌شود. این کتاب شامل عکس‌های سعید فلاح‌پور از تهران است که با عنوان «تهران در قاب عکس» و با همکاری مجله بخارا، باغ‌موزه نگارستان و انتشارات بط منتشر شده است.

کتاب «احتضار» شامل عکس‌هایی است که در یک دهه گذشته عکاسی شده و نگاهی جامعه‌شناختی به موضوع هویت از منظر معماری و شهرسازی دارد. این عکس‌ها وضعیت انسان در شهر را به تصویر می‌کشند و به مسائل معماری و شهرسازی توجه ویژه‌ای دارند.

سعید فلاح‌پور، شاعر، عکاس و منتقد هنری، فارغ‌التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی و دکتری تاریخ هنر با درجه یک هنری در رشته عکاسی است. او علاوه بر تألیف کتاب‌های تخصصی، نمایشگاه‌های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و سایر کشورها برگزار کرده است. کتاب اخیر وی توسط انتشارات بط منتشر شده است.

این نشست روز چهارشنبه، هفدهم مردادماه، ساعت ۱۷ با سخنرانی احمد مسجدجامعی، حمیدرضا حسینی، محمدرضا شریفی زاده، کوروش ادیم و علی دهباشی در باغ‌موزه نگارستان برگزار خواهد شد.

از علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ دعوت می‌شود تا در این نشست حضور یافته و از مباحث جذاب و آموزنده بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها