دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی- معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس ویژه نویسندگان استان به زبان ترکی، فارسی و کردی برگزار می‌شود.

زهرا کریم زادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس ویژه نویسندگان استان به زبان ترکی، فارسی و کردی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: دفاع مقدس، مقاومت و پایداری موضوعات سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» است.

کریم‌زادگان با اشاره به جوایز این مسابقه نیز گفت: جایزه رتبه اول سه میلیون تومان، رتبه دوم دو میلیون تومان، رتبه سوم یک میلیون تومان همراه با لوح و تندیس تعلق می‌گیرد.

وی گفت: همچنین از ۵ اثر منتخب با ۵۰۰ هزار تومان همراه با لوح تقدیر و تندیس تجلیل خواهد شد.

معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی با اشاره به جوایز داستانک «فلش فیکشن» نیز گفت: سه میلیون تومان به رتبه اول، دو میلیون تومان به رتبه دوم و یک میلیون تومان به نفر سوم همراه با تندیس و لوح تقدیر تعلق قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای ارسال آثار نیست، گفت: این جشنواره استانی بوده و آثار برتر استان‌ها به بخش ملی جشنواره راه خواهند یافت و آثار ارسالی قبلاً نباید به جشنواره‌ای ارسال شده و یا در کتاب یا نشریه چاپ شده باشد.

کریم‌زادگان افزود: کلیه آثار باید در فایل wordو با فونت b ZAR و سایز قلم ۱۴ ارسال شود و آثار برتر در کتاب یوسف چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار نیز گفت: ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ آخرین مهلت بوده و اعلام نتایج و مراسم اختتامیه نیز نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا، علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره۹ ۰۹۱۴۶۷۶۰۶۳ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها