دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
دوره آموزشی شعر «آفتابگردان‌ها» شروع می‌شود

یازدهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور با عنوان «آفتابگردان‌ها» از ۱۶ مرداد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ن خستین اردوی آموزشی دوره یازدهم آفتابگردان‌ها با حضور ۸۳ شاعر جوان که پس از گذراندن دو مرحله ارزیابی آثار و مصاحبه از استان‌های مختلف کشور به این دوره راه یافته‌اند، از سه‌شنبه ۱۶ تا جمعه ۱۹ مرداد، به مدت چهار روز در فرهنگسرای انقلاب اسلامی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی شاعرانی چون ناصر فیض، علی‌محمد مودب، مرتضی امیری اسفندقه، میلاد عرفان‌پور، محمدمهدی سیار، علی داودی، سید وحید سمنانی، مبین اردستانی، نغمه مستشارنظامی و افسانه غیاثوند به تدریس و نقد آثار شاعران می‌پردازند و شاعران دیگری چون یوسفعلی میرشکاک، علیرضا قزوه، زهیر توکلی، سعید حدادیان، سجاد سامانی، حسین زحمتکش و مجتبی حاذق و… نیز در شب شعرهایی که در طی برنامه‌های این اردو برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

دوره آموزشی «آفتابگردان‌ها» از سال ۱۳۸۹ به همت موسسه فرهنگی شهرستان ادب با هدف استعدادیابی و پرورش شاعران جوان کشور فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از ۱۳۰۰ شاعر توسط این دوره‌ها به جامعه ادبی کشور معرفی شده‌اند.

شاعران عضو این دوره به مدت یک سال، به صورت رایگان از سه اردوی آموزشی با حضور استادان برجسته، نقد حضوری، مکتوب و تلفنی آثار خود و سیر مطالعاتی مفید آموزش شعر بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها