دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
خبرنگار ایبنا میزبان دو مدیر فرهنگی در استان گلستان شد

گلستان- به مناسبت روز خبرنگار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان گلستان به دیدار خبرنگار ایبنا در گلستان آمدند و از فعالیت‌های خبرگزاری کتاب تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، صبح دوشنبه و در آستانه روز خبرنگار، عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و سید حسام بنی فاطمه رئیس حوزه هنری استان گلستان به دیدار سید حسن حسینی نژاد خبرنگار و سرپرست خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان گلستان آمدند و این روز را به وی و همکارانش در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در حوزه ترویج و تبلیغ کتاب و کتاب‌خوانی تبریک گفتند.

در این دیدارها ضمن شکل‌گیری گفت‌وگوهای سازنده کتاب محور، مدیران حاضر درباره افق‌ها و برنامه‌های خود برای آینده کتاب و کتاب‌خوانی و نیز زیرساخت‌ها در استان مطالبی را عنوان کردند و نقش خبرگزاری کتاب در ترویج فرهنگ کتاب و جلب‌توجه مسئولان و آحاد مردم به جایگاه کتاب در جامعه را مؤثر دانستند.

به گزارش ایبنا، در پایان این دو دیدار، به‌رسم تکریم و ادب از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس حوزه هنری استان گلستان لوح تقدیر و هدیه‌ای فرهنگی تقدیم خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در استان گلستان شد. همچنین از سوی خبرنگار ایبنا در گلستان نیز به رسم یادگار هدیه تقدیم مدیران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها