دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف جمعه در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته‌های آوایی در بخش خواهران چهارشنبه ۱۷ مردادماه و در بخش برادران جمعه ۱۹ مردادماه در محل سالن همایش‌های حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته های آوایی در بخش خواهران چهارشنبه ۱۷ مردادماه و در بخش برادران جمعه ۱۹ مردادماه در محل سالن همایشهای حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۸ نفر از شرکت کنندگان به مرحله استانی مسابقات قرآن راه یافتند، اضافه کرد: این تعداد شامل ۴۵ نفر از آقایان و ۳۳ نفر از بانوان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ داور برجسته در سطح استانی و کشوری این مسابقات را داوری خواهند کرد، افزود: کیومرث حبیب زاده در وقف و ابتدا، مجید وفاپور در صوت، یوسف قاسمی در لحن، مهدی عباسی در صحت حفظ و سعید امانلو در تجوید، داوران بخش آقایان هستند و نظارت این بخش نیز بر عهده مجید وفاپور است.

وی اضافه کرد: همچنین نرگس معصومی در تجوید، فرشته مسجدی در وقف و ابتدا، مریم سادات صدر در صوت و رقیه مرادلو در صحت حفظ، داوران بخش بانوان هستند که نظارت این بخش بر عهده سمیه حاجعلی است.

کرمی گفت: پنجشنبه ۱۸ مردادماه نیز مرحله شهرستانی مسابقات معارفی که به صورت کتبی و چهار گزینه ای است در چهار رشته در مراکز شهرستان ابهر در امامزاده اسماعیل (ع) و خدابنده در مدرسه خلیج فارس جاده پسکوهان برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون مسابقات معارفی نیز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خواهد بود ولی شرکت کنندگان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل باشند و مداد، پاک کن، خودکار و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند، همچنین به همراه داشتن هر گونه وسیله ارتباطی نیز هنگام آزمون ممنوع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اوقاف این مسابقات را هر ساله در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌کند، گفت: همه هزینه‌ها و جوایز مسابقات قرآنی از محل نیات واقفان و از محل درآمدهای موقوفات تامین و پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط