سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، اعضای بخش کودک کتابخانه مرکزی ایلام در پی تجهیز این بخش از کتابخانه به کتاب و اسباب‌بازی در نامه‌ای از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پاسخ به این نامه نوشت: در دوره مسئولیتم تلاش کردم همه فرزندان ایران اسلامی دسترسی عادلانه به امکانات فرهنگی، هنری و آموزشی را در سراسر کشور داشته باشند.

متن نامه اعضای بخش کودک کتابخانه مرکزی ایلام به شرح زیر است:

«به نام خدای مهربان

آقای اسماعیلی عزیز

سلام

ما امروز کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌های زیادی در بخش کودک داریم. شنیدیم که از طرف شما آقای وزیر مهربان برای کتابخانه خریداری شده است. خیلی ممنونیم از اینکه به فکر ما بودید. ما بچه‌های ایلام هم به شما قول می‌دهیم که با این کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌ها در کنار هم روزهایی شاد، پر از دانایی، مهربانی و پیشرفت داشته باشیم؛ و در سال‌های آینده همه ما در کنار شما و به یاد رئیس‌جمهور شهیدمان ایرانی شاد و آباد بسازیم.

اعضای بخش کودک کتابخانه مرکزی ایلام»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در پاسخ به نامه اعضای کودک کتابخانه مرکزی ایلام چنین نوشت:

فرزندان عزیزم، امیدهای امروز و آینده ایران اسلامی
اعضای مهربان بخش کودک کتابخانه مرکزی ایلام
سلام
با نامه پر مهر و محبت شما عزیزان لبم خندان و چشمانم نمناک از خوشحالی شد.
به عنوان خادمی برای شما عزیزان در دوره مسئولیتم تلاش کردم همه فرزندان ایران اسلامی دسترسی عادلانه به امکانات فرهنگی، هنری و آموزشی را در سراسر کشور داشته باشند و توجه اصلی خود و همکارانم را به حوزه کودک و حوزه نوجوان که سرمایه‌های آینده میهن عزیزمان هستند متمرکز کردم.
ایجاد کتابخانه‌های هدهدسفید، افزایش کتابخانه‌های سیار، جشنواره کتاب هدهد سفید، محفل شعر جوانه‌ها، و برنامه‌های متنوع دیگری در کتابخانه‌های عمومی و سایر معاونت‌ها و سازمان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شما بود.

کودکان عزیز عضو کتابخانه مرکزی ایلام شما در آستانه‌ی میزبانی مجدد زوار امام حسین علیه‌السلام برای زیارت اربعین هستید، محتاج دعای شما وجودهای پاک هستم و از شما خواهش می‌کنم یاد کنید و دعا کنید رئیس جمهور شهید و عزیزمان را که پیگیر اصلی تمام این اتفاقات او بود. کسی که عاشقانه شما بچه‌ها را دوست می‌داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها