سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
جایزه ادبی یوسف در ایلام منتشر شد

ایلام- فراخوان مرحله استانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف داستان کوتاه دفاع مقدس در استان ایلام منتشر شد.

نبی‌الله تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: دبیرخانه مرحله استانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف داستان کوتاه دفاع مقدس استان ایلام آماده دریافت آثار نویسندگان و علاقه‌مندان است.

دبیر مرحله استانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان ایلام ادامه‌داد: این جشنواره که با هدف انعکاس میراث ارزشمند هشت سال دفاع مقدس، تقویت پایگاه داستان نویسی، تشویق نویسندگان جوان، شناسایی و پرورش استعدادها و کمک به خلق و تولید داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت است در دو بخش داستان کوتاه و داستانک، فلش‌فیکشن در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع دفاع مقدس، مقاومت و پایداری در قالب داستان کوتاه یا داستانک از طریق پیام رسان‌های ایتا، روبیکا و واتساپ به شماره ۰۹۱۸۳۴۲۴۶۵۷ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به ضوابط شرکت در این جایزه ادامه داد: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نیست و آثار می‌تواند به زبان کردی یا فارسی باشند. نویسندگان آثار را در قالب فایل word همراه با ذکر مشخصات نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی، تلفن همراه و آدرس کامل پستی ارسال کنند.

تبار آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه را ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها