سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
رسانه‌ها جهاد تبیین را با مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی اجرا کنند

یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره اهمیت رسانه در جامعه گفت: رسانه‌ها باید جهاد تبیین را با مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، احسان عابدی ظهر عصر دوشنبه در نشست هیأت مدیره خانه مطبوعات استان یزد با روابط عمومی‌های استان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خانه مطبوعات تنها مرجع رسمی و صنفی مورد تأیید دولت در حوزه رسانه است.

وی افزود: وظیفه روابط عمومی‌ها در تبیین خدمات دولتی به مردم امری اساسی است که باید این حق به مردم ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در زمان هجمه رسانه‌های بیگانه، باید تبیین و جهاد، تبدیل به خدمات‌رسانی دولت را به مردم انجام دهیم.

وی افزود: پاسخ به شبهات و تبیین خدمات وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها است بنابراین این کار سخت جز با تعامل حسنه با رسانه‌ها میسر نیست و در کنار آن رسانه‌ها نیز باید مطالبه‌گر و زبان مردم باشند.

عابدی ادامه داد: در شورای اطلاع‌رسانی استان مکرر وظیفه مدیران و روابط عمومی‌ها دانستیم که اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به رساله‌ها را دنبال کنند.

وی با اشاره اهمیت پاسخگویی مدیران گفت: برخی سؤالات را متوجه استاندار می‌کنند در حالی که مدیران باید پاسخگو باشند که این را بارها ابلاغ و مدیران را موظف به پاسخگویی کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: امیدواریم با همکاری‌های روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در راستای رشد و تبیین افکار عمومی و تبیین خدمات دولت باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط