سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
خداوند علم و شمشیر علی (ع) روانه بازار نشر شد

گلستان- سید علی کریمیان نویسنده و فعال فرهنگی گنبدی با اعلام خبر انتشار کتاب خداوند علم و شمشیر علی (ع) تازه‌ترین اثر قلمی شده‌اش گفت: محور کتاب نگاه دانشمندان و اندیشمندان جهان به امام علی (ع) است.

سید علی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گنبدکاووس گفت: کتاب خداوند علم و شمشیر علی (ع) نگاه دانشمندان و اندیشمندان جهان به قلم این‌جانب در ۶ فصل و ۳۱۰ صفحه روانه بازار نشر شد.

وی افزود: طراحی جلد این کتاب توسط سحر هاشم‌آبادی و تایپ و صفحه‌آرایی آن را زینب سادات کریمیان انجام داده و توسط انتشارات اهل‌دل در گنبدکاووس آماده قرار گرفتن بر روی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها شد.

کریمیان ادامه داد: این کتاب با محوریت فضایل امام علی (ع) از دیدگاه بیش از ۱۱۰ نفر از اندیشمندان و رهبران و دانشمندان بزرگان جهان تنظیم و نگاشته شده است.

وی افزود: در فصل اول آن به امام علی (ع) از دیدگاه صحابه پیامبر، یاران، خلفا و بزرگان اهل سنت و در فصل دوم به دیدگاه برخی مخالفان و دشمنانش پرداخته‌ام.

سید علی کریمیان ادامه داد: در فصل سوم امام علی (ع) از دیدگاه دانشمندان و اندیشمندان غیرمسلمان موردبررسی قرارگرفته و در فصل چهارم امام علی (ع) از دیدگاه رهبران و اندیشمندان اهل سنت و در فصل پنجم دیدگاه سایر مشاهیر و اندیشمندان مسلمان معاصر را برای مخاطبین بیان کرده‌ام و در فصل ششم و آخر دیدگاه علما و اندیشمندان شیعه را محور قراردادم.

به گزارش ایبنا، سید علی کریمیان شاعر، مدیرمسئول انتشارات اهل‌دل و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و جانبازان دوران دفاع مقدس است. وی پس از سال‌ها حضور در جبهه‌ها هم‌اکنون در جبهه فرهنگی مشغول به فعالیت بوده و می‌کوشد آثاری را قلمی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها