چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
ویژه نامه ۷ سالگی فصلنامه فرهنگی هنری رازان منتشر شد

مرکزی – همزمان با روز خبرنگار ویژه نامه هفت سالگی و سی امین شماره فصلنامه فرهنگی هنری «رازان» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی یوسف نیک فام رونمایی و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دراراک، همزمان با روز خبرنگار ویژه‌نامه هفت سالگی و سی امین شماره فصلنامه فرهنگ و هنری رازان استان مرکزی در ۲۰۰ صفحه با مطالبی خواندنی درباره ۷ سال انتشار این نشریه؛ به همراه ضمیمه پالتویی «فرهنگنامه سناور» نوشته ملا هاشم مؤمنی و کتاب «فرار یک ایرانی از زندان متفقین» اثر فضل الله پروین منتشر و به بازار کتاب و نشریات راه یافت.

در یادداشت سردبیر (لیلا خوانساری) این فصلنامه فرهنگی هنری آمده است:

«اینک هفت ساله شده‌ایم. هفت سالی که گذشت و به سختی هم گذشت. همچنان که بر اهالی فرهنگ و هنر و مردم گذشت. گرچه سختی‌ها عاملی بودند بازدارنده؛ با این حال همچون گیاهی که جوانه زده است و در معرض انواع بلایا و خطرهاست؛ و با شکست آن رشد می‌کند و ریشه می‌دواند، رازان نیز جوانه زد و ریشه دواند هرچه بود، گذشت و حالا دیگر اهالی فرهنگ و هنر با مهر بدین چراغ روشن می‌نگرند، و شایسته است که دست یکایک این اهالی را بوسید و به پیشبازشان رفت و شادباش گفت. این شماره همان شادباشی است که از جنس واژه با مهر به آن پیشکش می‌شود.»

در این ویژه‌نامه آثاری از نعمت‌الله فاضلی، مصطفی بادکوبه‌ای هزاوه، سعید شیری، رضا مهدوی هزاوه، آرش زرنیخی، بهمن حمیدی، صفر حیدرلو، یوسف نیک‌فام، عبدالرضا چراغی، محتشم مومنی و بهروز مبصری به چاپ رسیده است.

رازان فصلنامه‌ای فرهنگی هنری است که نخستین شماره آن در شهریورماه ۱۳۹۶ به مدیریت یوسف نیک‌فام و سردبیری لیلا خوانساری منتشر شده و تا کنون ۳۰ شماره از آن به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها