شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
«رانده شده» در شیراز

فارس- «رانده شده»، دومین رمان حمیدرضا زنگی، نویسنده شیرازی با ویراستاری زهرا ترسیم‌چین، ویراستار توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

حمیدرضا زنگی، نویسنده این کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، گفت: نوشتن گاهی اجتناب ناپذیر است. آن هم زمانی که می‌خواهی از ضرورت‌های اجتماع بنویسید.

وی افزود: وقتی که جوان هستی آن‌قدر خودت را دور از دسترس مرگ می‌بینی که فکرش را هم نمی‌کنی که یک انتخاب اشتباه چه نتیجه‌ای به دنبال دارد. شور، اشتیاق، هیجان و به طور کلی جوانی انسان را به راه‌های نرفته سوق می‌دهد.

به گفته او، رمان «رانده شده»، سرگذشت جوانانی است که می‌خواستند شاد باشند اما راه را اشتباه انتخاب کردند و ناخواسته وارد بازی خطرناکی شدند که جز مرگ ارمغانی نداشت.

«رانده شده» در شیراز

زنگی ادامه داد: افرادی که نجات پیدا کردند بسیار خوش شانس بودند و باید شکر گذار خداوند باشند. زیرا زندگی انعطاف پذیر نیست و به اندازه و وسعت اشتباه مجازات می‌کند. اما چه انتظاری از روزگار و سرنوشت است آن هم زمانی که فردی تصمیم می‌گیرد در لبه پرتگاه با چشمان بسته قدم بر دارد.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «رانده شده»، دومین رمان حمیدرضا زنگی، نویسنده شیرازی با ویراستاری زهرا ترسیم‌چین، در ۴۰۰ صفحه و در قطع رقعی در مرداد ماه جاری توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است. رمان «آوش»، اولین رمان این نویسنده است که در اوایل سال جاری به چاپ دوم رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها