چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کتاب «ره‌آورد خدمت» در استان مرکزی منتشر و رونمایی شد

مرکزی – کتاب «رهآورد خدمت؛ گزارش عملکرد دولت سیزدهم در استان مرکزی؛ به صورت مستند و مصور در بیش از ۳۰۰ صفحه منتشر و در حاشیه مراسم پاسداشت روز خبرنگار با حضور استاندار رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، این کتاب در بیش از ۳۵۰ صفحه دربرگیرنده گوشه‏‌ای از اقدامات شاخص دولت مردمی برای پیشرفت و آبادنی استان مرکزی است که تلاش شده با پرهیز از ارائه داده‌های خام آماری به تحلیل و تصویر کشیده شود.

فصل اول کتاب رهاورد خدمت با عنوان «توانمندی و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی» به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی استان اعم از احیای واحدهای تولیدی، عملکرد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی پرداخته است.

در فصل دوم با عنوان «شتاب در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام» اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه عمرانی و زیربنایی با تأکید بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مورد اشاره قرار گرفته است.

در فصل سوم این کتاب با عنوان «امنیت و پیشرفت بر مدار هویت» نیز به تحولِ گفتمان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اهم اقدامات در حوزه اجتماعی پرداخته شده است.

در فصل دیگری از این کتاب با عنوان «ترمیم اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی» نیز تحول در رهیافت مدیریتی و اجرایی و مردم‌محوری به عنوان وجه ممیزه دولت سیزدهم تبیین شده است.

بخش ویژه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، معرفی ظرفیت‌های استان، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و مروری بر اهم توفیقات، افتخارآفرینی‌ها و رویدادها نیز از دیگر بخش‌های این کتاب است.

آیین رونمایی کتاب «رهاورد خدمت» شامگاه روز گذشته در حاشیه برگزاری آیین مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولین استان صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها