شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
رویداد داستان نویسی «سبک زندگی اربعینی»

رویداد داستان نویسی «سبک زندگی اربعینی» با حضور فعالان حوزه نویسندگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رویداد داستان نویسی «سبک زندگی اربعینی» با حضور فعالان حوزه نویسندگی برگزار می‌شود. این رویداد با گفتمان‌سازی در حوزه اربعین، و همچنین ترغیب و تشویق به روایت گری و داستان نویسی مرتبط با ایام اربعین و سبک زندگی اربعینی، با هدف جهانی سازی این اتفاق و ماندگار کردن سبک زندگی در تمام ایام سال، برگزار می‌شود.

داروی این رویداد در تاریخ ۱۴ شهریور به کار خود پایان می‌دهد و آثار منتخب پس از داوری در دوره اول و اهدای جوایزی از جمله هدایای نقدی، سفرهای زیارتی و غیره وارد مرحله دوم می‌شوند. در مرحله دوم نیز پس از ارزیابی و بررسی ابعاد مختلف نوشته‌ها، از میان ده متن برتر که بر مبنای شاخص‌های سبک زندگی اربعینی نوشته شده باشند، کلاس‌های آموزشی ارتقای سطح در حوزه نویسندگی و داستان نویسی برگزار، و شرکت کنندگان می‌توانند با ارتقای مهارت در نویسندگی، به تولید آثار فاخر بپردازند و آثار آنان در قالب‌های مختلف از جمله کلیپ، پادکست، قصه و غیره در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی، و همچنین گروه‌های مرتبط انتشار می‌یابد.

ساخت مستند از اثر یا کمک هزینه خرید دوربین فیلمبرداری، اهدای کمک هزینه سفر به کربلای معلای به سه نفر، و اهدای یک دستگاه Ps5 به عنوان جایزه ویژه شرکت کنندگان نوجوان از جمله جوایز این رویداد است.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @lifestyle_event ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها