شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
بیش از ۱۰ هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی هرمزگان شرکت کردند

هرمزگان - مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان اعلام کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی هرمزگان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فرشاد محمدی از حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در تابستان امسال خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان به نقش بی بدیل دستگاه‌های فرهنگی متولی در غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید یک تحلیل درست از وضعیت جامعه و مخصوصاً جامعه هدف خود شامل کودکان، نوجوانان و جوانان داشته باشند تا تدابیر درستی در زمینه استفاده مفید از اوقات فراغت اتخاذ شود.

وی در ادامه بیان کرد: با شروع فصل تابستان، چگونگی پر شدن اوقات فراغت فرزندان دغدغه هر خانواده‌ای می‌باشد که خوشبختانه کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با ایجاد فضای مناسب و توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، کارگاه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، هنری، کتابخوانی و ادبی در سراسر استان به منظور استفاده تمامی اقشار فراهم نموده است.

فرشاد محمدی تصریح کرد: از آغاز تابستان بیش از ۱۰ هزار علاقمند در طرح تابستانه کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان شرکت کرده‌اند و با توجه به چشم‌انداز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مبنی بر حمایت از کسب و کارهای کوچک، اکثر مربیان این کارگاه‌های از بومیان شهر یا روستاها هستند.

به گزارش ایبنا، اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در سال ۱۴۰۲ توانست در میان دستگاه‌های فرهنگی، رتبه نخست برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را در استان هرمزگان کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها