شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
«کافه ماگنولیا» به قلم منیژه آرمین

«کافه ماگنولیا» به قلم منیژه آرمین و پنجمین جلد از مجموعه رمان‌های تاریخی که او تا کنون نوشته است، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین رونمایی از کتاب «کافه مگنولیا» پنجمین جلد از رمان‌های منیژه آرمین با محوریت تاریخ معاصر، روز دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۷ با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ برگزار می‌شود.
در این مراسم که به همت کانون پیشکسوتان حوزه هنری و در منزل شخصی آرمین برگزار می‌شود، قرار است علاوه بر دیدار و گپ و گفت، از او به پاس سال‌ها تلاش در عرصه فرهنگ، هنر و ادب تجلیل و قدردانی شود.
منیژه آرمین علاوه بر فعالیت در حوزه ادبیات، در عرصه هنرهای تجسمی از جمله پیکره‌سازی و سفالگری آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته است. این نویسنده، در تازه‌ترین رمان خود با نام «کافه مگنولیا» فراز و نشیب‌های رویدادهای سیاسی و اجتماعی ایران را در محدوده زمانی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۲ روایت می‌کند.
بخش اعظمی از کتاب براساس رویدادهای مستند نگارش شده و به گفته خود نویسنده از اتفاقاتی که در رمان‌های قبلی از جمله «شب و قلندر»، «شباویز»، «شانزده سال» و «کسوف» رخ داده، گره‌گشایی می‌کند. گفتنی است کانون پیشکسوتان حوزه هنری مدتی است که با همراهی هنرمندان ارشد عرصه هنر ارزشی انقلاب اسلامی به‌طور منظم هرماه با هماهنگی به دیدار یک هنرمند پیش‌کسوت می‌روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها