یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کتاب « بیرق‌هایی تا ماه » در خراسان شمالی روانه بازار کتاب شد

خراسان شمالی- کتاب «بیرق‌هایی تا ماه» به نگارش نویسنده پیشکسوت بجنوردی، علی حصاری و به همت انتشارات بوستان کاغذی در بجنورد منتشر و روانه بازار کتاب شد.

علی حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد گفت: کتاب «بیرق‌هایی تا ماه» داستان نوجوانی است که علاقه بی‌نهایت او به مطالعه هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و او آنقدر غرق خواندن می‌شود که حتی در خواب هم با قهرمانان کتاب‌هایش کلنجار می‌رود.

وی بیان کرد: این نوجوان در اولین خواب خود آریوبرزن را میبیند که ماجرای مقابله او را با اسکندر به تصویر می‌کشد.

حصاری افزود: این نوجوان در شب‌های بعدی خواب دیگر سرداران ایرانی همچون سورنای اشکانی و شاهین ساسانی را در حال ملاقات خود میبیند که چگونه جان خود را فدای کشور و می‌کنند.

وی تصریح کرد: این نوجوان در پایان کتاب به سردار سلیمانی می‌رسد و به خاطر نوشتن خواب‌های خود جایزه می‌گیرد و شعری برای سردار می‌سراید.

حصاری هدف از نوشتن این کتاب را داستان آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ عمیق ایرانی اسلامی و بازگشت به خویشتن اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: نسلی که هم‌اکنون در خطر بحران هویت و دیگر خطرات دشمن قرار دارد؛ باید تاریخ کهن و پربار خود را که سرشار از حماسه و دلیری مردانی است که جان خود را نثار حراست از سرزمین خود کرده‌اند بشناسند.

حصاری در پایان گفت: این کتاب در رقع (a5) و در ۱۲۸ صفحه نوشته شده و سی‌ویکمین اثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها