شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
مقالات و داستان‌های موضوعی نماز در زنجان گردآوری می‌شود

زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به برگزاری اجلاس نماز نیروهای مسلح؛ مقالات و داستان‌های موضوعی نماز گردآوری می‌شود.

سردار محمد طراقیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: فراخوان جمع‌آوری آثار فرهنگی‌، ادبی و هنری نخستین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح منتشر شده است.

وی تصریح کرد: محورهای فراخوان این اجلاسیه شامل تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و راهکارهای عملی توسعه و ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ارتقای نگرش و انگیزه کارکنان و خانواده‌ها نسبت به اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد و نمازهای جماعت، تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح از دیگر محورهای این جشنواره است.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه قالب‌های شرکت در این فراخوان داستان کوتاه، فیلم کوتاه، مقاله نویسی، شعر، سرود و عکس است، گفت: ارسال آثار در این اجلاسیه و همایش برای عموم مردم، هنرمندان، شاعران، فرهیختگان، دانشگاهیان و دانشجویان و کارکنان آزاد است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اقدامات مثبت نیروی انتظامی استان در حوزه حمایت از مقالات و کتاب‌های موضوعی امنیت افزود: بحث نماز و اقامه نماز از موضوعات مهمی است که باید در جامعه نهادینه شود از همین رو تلاش می‌شود از ظرفیت پیش آمده برای ترویج نماز در بین کارکنان و همچنین سربازان وظیفه استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط